Menu
Your Cart
Promotii online, acceseaza sectiunea de reduceri.

Intrebari si raspunsuri

Recomandam crearea unui cont pentru centralizarea informatiei, comanda, factura.

(!) Daca doresti sa comanzi rapid - comanda fara cont atasat - la finalizarea comenzii selectezi tipul de procesare comanda tip : Oaspete - Comanda fara cont

1. Ramburs

    A. Plata se face in numerar la Curierul rapid.

    Excepţie fac coletele cu o greutate mai mare de 10 kg. În aceste cazuri vă trimitem o ofertă de livrare personalizată.

    B. Eliberarea chitanţei se face de către firma de curierat.


2. Transfer bancar

Banca Transilvania
IBAN:   RO63BTRLRONCRT0CG8618401

SWIFT:   BTRLRO22


3. Pentru produsele Pre-Order se va incasa un avans de minim 30%.

    In baza avansului se va emite o factura de avans sau o factura proforma.

    Procesarea comenzii va incepe, dupa primirea  avansului in cont.


4. Pentru unele produse / echipamente electrice se va percepe si o taxa verde conf. Directivei Europene EC / 96 / 2002 si HG / 448 / 2005.


5. Pentru mai multe detalii:

TEL: 0771.414.272 / Email: office@uleiuri-oem.ro



  • Livrarea comenzilor este gratuit pentru comenzile mai mari de 300 RON.
  • Exceptie fac coletele cu o greutate mai mare de 10 kg. In aceste cazuri va trimitem o oferta de livrare personalizata.
  • Vanzatorul va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate, insa nu va fi raspunzator pentru nicio intarziere sau nelivrare a produselor la aceste termene.
  • In situatia in care, din cauza informatiilor eronate sau incomplete puse la dispozitie de client, livrarea este intarziata sau nu se poate efectua, clientul va suporta costurile si cheltuielile suplimentare efectuate de vanzator in legatura cu livrarea intarziata sau esuata.
  • Aceleasi costuri se vor suporta de catre client si in cazul in care refuza primirea bunurilor din motive neintemeiate.
  • Daca situatia o impune, vanzatorul poate efectua si livrari partiale, in urma corespondentei cu clientul, daca acesta accepta.
  • Daca o anumita comanda nu se poate onora, clientul va fi informat, iar in cazul in care s-a efectuat si plata, banii vor fi restituiti.
  • In general, termenul de livrare este de 24/48 de ore de la confirmarea comenzii de catre vanzator, daca produsul se afla pe stoc, sau la termenul specificat in e-mailul de confirmare a comenzii in cazul produselor ce trebuie aprovizionate de la parteneri (furnizori).

In cazul in care un produs nu mai este disponibil din diferite motive precum:  "end of life - nu se mai fabrica , nu exista stoc sau informatii de aprovizionare in timp util" , atunci revenim cu informatii cu produse similare din punct de vedere de functionare, cu aceleasi caracteristici - iar daca consideri ca este produsul indicat si il putem inlocui conform cererii tale cu unul de la alt furnizor / gama.

Verificati politica de returnare a produselor mentionata in sectiunea 7. Politica de returnare a produselor



Pentru scopuri precum afisarea de continut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apasand Accept, esti de acord sa permiti colectarea de informatii prin cookie-uri sau tehnologii similare. Afla in sectiunea Politica de Confidentialitate mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.